torsdag 28. februar 2008

Skrive et knakende bra blogginnlegg..

Å skrive et knakende bra blogginnlegg. Huff, er alltid vanskelig å komme på ting å skrive om når du får det på kommando. Synes ihvertfall jeg! Jeg liker mer å skrive noe at jeg har god tid til å tenke over hva jeg vil skrive om, så skriver jeg ned det som faller ned i hodet mitt. Det er som om du mister all sans for fantasi og kreatevitet når du kommer under press, også kommer du ikke på noen ting å skrive om. Du får den angsten av å ikke bli ferdig, og mens du holder på så klikker maskinen din eller noe lignende. Deretter må du starte den opp igjen, vente mens maskinen blir klar, så begynne igjen. Også er halve tiden allerede gått.

1 kommentar:

LK sa...

Det er ikke alltid at alle oppgavene jeg gir dere er morsomme, særlig ikke hvis det er i stedet for å lese i leseøkta... Håper uansett at du husker bok til neste gang, slik at du får brukt den halvtimen til det den er ment til;)