onsdag 6. februar 2008

Sammenligning av blogger...

Blogg 1: Oslostil
I denne bloggen viser de forskjellige klestiler preget av den enkeltets personlighet. Jeg likte designen veldig godt. Den er veldig profosjonelt laget, og har en stilig layout som jeg likte veldig godt. Den var oversiktelig og lett å finne fram. Eneste som var minus var at det var litt lite på siden og måned-menyen kunne 'bugge' seg opp.

Blogg 2:Petter Solbergs blogg
For det første så synes jeg at denne bloggen er veldig forstryrrende siden det er så alt for mange ting i bloggen. Så du ender med å rett å slett ikke ane hvor du skal sette øynene. Bloggen er også dårlig oppdatert, og det er litt turn off at bloggen består av så mange skriveleifer. (skrivefeiler)

Blogg 3:På hjortefot
Årets VG-blogg? Denne bloggen fanget meg ikke, akkurat. Den var kjedelig, og den eneste grunnen til at jeg så over den var at jeg tvang meg selv. Ikke det at jakting er så uintressant, men den var rett og slett bygget opp kjedelig.

1 kommentar:

LK sa...

En grei sammenlikning av tre ulike blogger. Fint å se at dere reagerer på alle skrivefeilene til Petter Solberg. Kanskje vi norsklærerne skulle tilby oss å språkvaske innleggene hans før de legges ut? Håper det også inspirerer dere til å sjekke egen rettskriving en ekstra gang før dere publiserer innleggene deres... Ellers så viser vel disse tre bloggene at vi kan skrive om alt mellom himmel og jord og at det nok finnes en blogg for oss alle!

Hilsen Lærer'n